Dekarbonizace motoru
Optimalizuje výkon benzínových a naftových motorů:
- Spotřeby paliva a oleje o 5–10 %
- Prodloužení životnosti motoru
- Snížení hluku a vibrací motoru
- Výkonné a dynamické zrychlení
- Zarovnání komprese
- Odstranění sazí z výfukového potrubí
Akce platí pouze do konce měsíce
Do 999 cm3
1250 kč
- provedení diagnostiky před a po dekarbonizaci
- dekarbonizace motoru vodíkem
- vyčištění klimatizace a vzduchu v interiéru pomocí ozonu
Od 1 000 cm3
do 1 999 cm3
1690 kč
- provedení diagnostiky před a po dekarbonizaci
- dekarbonizace motoru vodíkem
- vyčištění klimatizace a vzduchu v interiéru pomocí ozonu
Od 2 000 cm3
do 2 999 cm3
2090 kč
- provedení diagnostiky před a po dekarbonizaci
- dekarbonizace motoru vodíkem
- vyčištění klimatizace a vzduchu v interiéru pomocí ozonu
Od 3 000 cm3
do 4 999 cm3
2590 kč
- provedení diagnostiky před a po dekarbonizaci
- dekarbonizace motoru vodíkem
- vyčištění klimatizace a vzduchu v interiéru pomocí ozonu
Od 5 000 cm3
do 11 999 cm3
4190 kč
- provedení diagnostiky před a po dekarbonizaci
- dekarbonizace motoru vodíkem
- vyčištění klimatizace a vzduchu v interiéru pomocí ozonu
Od 12000 cm3
do 18000 cm3
5790 kč
- provedení diagnostiky před a po dekarbonizaci
- dekarbonizace motoru vodíkem
- vyčištění klimatizace a vzduchu v interiéru pomocí ozonu
Karbonové usazeniny v systémech a součástech motoru brání průtoku paliva a vzduchu. Uhlík je vedlejším produktem spalování paliv. Srovnáme-li motor s krbem, je uhlík obdobou sazí, které vznikají při spalování dřeva. Stejně tak vznikají při spalování paliva na stěnách bloku válců, pístů a ventilů karbonové usazeniny - směs sazí, pryskyřic a laků. To brání normálnímu chodu motoru. Ve spalovací komoře motoru se na vnitřních stěnách nanáší usazeniny koksu, zhoršuje se spalování, palivo se plně nespotřebovává a výrazně se zvyšuje teplota uvnitř motoru. To přispívá k jeho rychlému opotřebení. Tvorba karbonových usazenin je typická pro benzínové a naftové motory.
Zvláštností naší metody jsou chemické vlastnosti vodíku, který je schopen vyčistit karbonizaci motoru za pouhou jednu hodinu. Směs vodíku a kyslíku je do motoru přiváděna přes sání vzduchu, což ovlivňuje uhlík na atomární úrovni. Uhlíkové usazeniny se štěpí na molekuly, snadno se oddělují od prvků motoru a vyplavují se výfukovým systémem.
Tento postup je naprosto bezpečný, protože nedostatek agresivní chemie a mechanických sil nepoškozuje motor. U vozů s nájezdem nad 50 tisíc kilometrů se doporučuje provádět odkalování vodíku, a to každých 15 tisíc kilometrů.
Preventivní čištění filtru pevných částic a EGR ventilu bez demontáže motoru Služba zabraňuje tvorbě karbonových usazenin a čistí popel v počáteční fázi, čímž zabraňuje jeho hromadění.
Čištění motoru vodíkem umožňuje vyčistit katalyzátor, filtr pevných částic, písty, pístní kroužky, výfukové potrubí, zapalovací svíčky, vstřikovače, kyslíkový senzor (lambda sondu) a recirkulační ventil EGR.
Dekarbonizovat motor se vyplatí, pokud:
- Má vaše auto zvýšenou spotřebu paliva.
- Motor shromažďuje olej.
- Z výfukového potrubí sálá silný kouř.
- Auto špatně startuje, když je motor studený.
- Zaznamenáte nestabilní otáčky motoru.
- Má vůz najeto přes 50 000 km.