Po-Pá: 08:00-20:00
So-Ne: 09:00-19:00

Náchodská 116/208, 193 00 Praha 20, Horní Počernice

Po-Pá: 08:00-20:00
So: 09:00-19:00
Náchodská 208, 193 00 Praha 20, Horní Počernice

Dekarbonizace motoru

Optimalizuje výkon benzínových a naftových motorů:

  • Spotřeby paliva a oleje o 5–10 %
  • Prodloužení životnosti motoru
  • Snížení hluku a vibrací motoru
  • Výkonné a dynamické zrychlení
  • Zarovnání komprese
  • Odstranění sazí z výfukového potrubí

Akce platí pouze do konce měsíce

Do 999 cm3

1950 kč
1250 kč
  1. provedení diagnostiky před a po dekarbonizaci
  2. dekarbonizace motoru vodíkem
  3. vyčištění klimatizace a vzduchu v interiéru pomocí ozonu

Od 1 000 cm3
do 1 999 cm3

2650 kč
1690 kč
  1. provedení diagnostiky před a po dekarbonizaci
  2. dekarbonizace motoru vodíkem
  3. vyčištění klimatizace a vzduchu v interiéru pomocí ozonu

Od 3 000 cm3
do 4 999 cm3

4050 kč
2590 kč
  1. provedení diagnostiky před a po dekarbonizaci
  2. dekarbonizace motoru vodíkem
  3. vyčištění klimatizace a vzduchu v interiéru pomocí ozonu

Od 5 000 cm3
do 11 999 cm3

4950 kč
4190 kč
  1. provedení diagnostiky před a po dekarbonizaci
  2. dekarbonizace motoru vodíkem
  3. vyčištění klimatizace a vzduchu v interiéru pomocí ozonu

Od 12000 cm3
do 18000 cm3

6750 kč
5790 kč
  1. provedení diagnostiky před a po dekarbonizaci
  2. dekarbonizace motoru vodíkem
  3. vyčištění klimatizace a vzduchu v interiéru pomocí ozonu

Karbonové usazeniny v systémech a součástech motoru brání průtoku paliva a vzduchu. Uhlík je vedlejším produktem spalování paliv. Srovnáme-li motor s krbem, je uhlík obdobou sazí, které vznikají při spalování dřeva. Stejně tak vznikají při spalování paliva na stěnách bloku válců, pístů a ventilů karbonové usazeniny - směs sazí, pryskyřic a laků. To brání normálnímu chodu motoru. Ve spalovací komoře motoru se na vnitřních stěnách nanáší usazeniny koksu, zhoršuje se spalování, palivo se plně nespotřebovává a výrazně se zvyšuje teplota uvnitř motoru. To přispívá k jeho rychlému opotřebení. Tvorba karbonových usazenin je typická pro benzínové a naftové motory.

Zvláštností naší metody jsou chemické vlastnosti vodíku, který je schopen vyčistit karbonizaci motoru za pouhou jednu hodinu. Směs vodíku a kyslíku je do motoru přiváděna přes sání vzduchu, což ovlivňuje uhlík na atomární úrovni. Uhlíkové usazeniny se štěpí na molekuly, snadno se oddělují od prvků motoru a vyplavují se výfukovým systémem.

Tento postup je naprosto bezpečný, protože nedostatek agresivní chemie a mechanických sil nepoškozuje motor. U vozů s nájezdem nad 50 tisíc kilometrů se doporučuje provádět odkalování vodíku, a to každých 15 tisíc kilometrů.

Preventivní čištění filtru pevných částic a EGR ventilu bez demontáže motoru Služba zabraňuje tvorbě karbonových usazenin a čistí popel v počáteční fázi, čímž zabraňuje jeho hromadění.

Čištění motoru vodíkem umožňuje vyčistit katalyzátor, filtr pevných částic, písty, pístní kroužky, výfukové potrubí, zapalovací svíčky, vstřikovače, kyslíkový senzor (lambda sondu) a recirkulační ventil EGR.

Dekarbonizovat motor se vyplatí, pokud:

  • Má vaše auto zvýšenou spotřebu paliva.
  • Motor shromažďuje olej.
  • Z výfukového potrubí sálá silný kouř.
  • Auto špatně startuje, když je motor studený.
  • Zaznamenáte nestabilní otáčky motoru.
  • Má vůz najeto přes 50 000 km.
Ukázky práce